PENCUCI BOTOL BAYI TERLAJAK LARIS.

Bila fikir anak-anak semuanya kita nak yang terbaik kan,bukan hanya bab makan,pakaian kalau boleh nak yang selesa walaupun beli bundle macam cik azza nie..hihihi.

Pemilihan pencuci botol yang selalu kita guna pernah tak kita terfikir mana yang terbaik?ataupun ibu-ibu main kocak air je..Jangan la kesian anak kita nanti mau sakit perut jenoh.

Pencuci botol kalau boleh elak lah dari memilih produk yang mengandungi bahan kimia,bila sebut je bahan kimia kita semua tahu kesan dia macam mana kan,bukan nampak terus,arini guna esok dah nampak kesan dia..Tapi dia makan jangka masa panjang.




Cik azza dulu pun guna je pencuci botol dekat luar sana bukan tak guna,tapi bila sekarang macam-macam produk yang keluar,macam-macam penyakit datang kita sebagai ibu kena la pandai berjaga-jaga kan.Cik azza tahu ramai yang kata 

"alah aku guna bersih berkilat je pun botol anak aku" memang la bersih berkilat tapi bau kimia tu kadang-kadang masih melekat dekat botol anak sekali gus tercampur dengan susu bila kita bancuh nanti...Betul dak?

Tak takut ke semua bahan kimia yang terlekat masuk dalam badan anak-anak..

Lanie cik azza guna je DISH WASH sebab apa dish wash nie bahan organik,bebas bahan kimia lepas tu semulajadi pulak tu.

Tak payah banyak-banyak pun guna setitik dua je kocak berbuih jangan cakap la memang best sangat,dah tak ada berminyak lagi,licin,bau pun hilang.

Image result for pencuci botol shaklee

Image result for testimoni pencuci botol shaklee



Related image


Image result for testimoni pencuci botol shaklee

Bila semua orang gembira dan berpuas hati dengan apa yang diguna dan kita sendiri guna rasa nak teriak je..huhuhuhu.

Bersyukur sangat dapat berkongsi kebaikan dengan semua orang dan apa yang diharapkan dapat membantu semua ibu diluar sana.Insyallah.

Kalau ada yang cari pencuci botol DISH WASH nie boleh hubungi cik azza ye
01132045363 fikir lah untuk anak-anak kita..Duit boleh kita cari tapi anak jenoh juga nak beranak lagi..hihihihi(Gurau je tau)

Mai singgah Page cik azza Dunia Sihat
COD :-BANDAR PERDA,BUKIT MINYAK,KPJ HOSPITAL.
Previous
Next Post »