TIDAK PERLU BELANJA BERIBU UNTUK KRIM AJAIB.

Assalamualaikum..

Cik azza jatuh cinta lagi??
Oopssss Bukan jatuh cinta feeling2 la..Cik azza jatuh cinta dengan Krim serbaguna Herbal Blend Shaklee nie..
Suami pun jatuh cinta tau,nasib baik bukan perempuan kalau tidak mau pinggan melayang terbang..hahahahah.

Anak-anak cik azza dah tahu dah,sakit apa pun cari herbal blend..Terutama lepas mandi mesti kena sapu krim dekat badan..sejuk agaknya kan.

Maklum la Krim nie dari bayi sampai la nenek semua boleh guna,dah la jimat dan yang paling penting sekali

SELAMAT,BERKESAN DAN SEMULAJADI GITU.






1. Merawat eczema,ruam dan gatal-gatal digigit serangga
Bagi mereka yang mengalami masalah eczema, ruam panas memang jaja

cadangkan untuk sapu Herbal Blend ni tau.. Kesannya harus la SUPERB!
Dan jugakk kalau anak-anak digigit nyamuk/serangga lain,
haa laju-laju sapu Herbal Blend insyaAllah tak tinggal kesan gigitan,
gatal-gatal pun hilang.



2. Ubat luka / lecur
Terhiris pisau? Kena cakar kucing? Terkena minyak panas? Semua pun boleh...

Best kan?

4. Luka pada puting bagi ibu-ibu menyusu
Ha yang ni sesuai sangat untuk ibu-ibu yang sedang menyusukan anak.

Gantikan Nipple Cream anda kepada Herbal blend Shaklee..
Dijamin tiada bahan sintetik, selamat & semulajadi.

5. Menghilangkan parut
Kalau anda ada parut akibat chicken pox atau campak atau jerawat di badan,

cuba sapukan herbal blend. InsyaAllah akan pudar dan hilang...
tapi kena ingat..amik masa la sikit kan.. 


6. Ruam pada bayi
Bayi sememangnya senang terkena ruam, terutamanya ruam lampin. Bayi kan masih kecil, kulitnya baru sahaja hendak sesuai dengan alam ini. Jadi, sapukan sahaja Herbal Blend. Ia akan melegakan rasa pedih dan insyaAllah akan merawat ruam. Jangan sapukan krim steroid tau! Kesian bayi tu...

7. Lotion harian
Yes.. betulll.. Herbal blend boleh jadi lotion harian jugak..

Supaya kulit terasa lebih lembut dan jika terasa sengal badan, letih, anda juga
boleh menggunakan Herbal blend untuk mengurut..
Ia nya tidak berminyak dan sememangnya selesa.


================================================
================================================
TESTIMONI 20: HAZIQ IZZUDDIN BIN ABDUL HALIM
.
[ HERBAL BLEND HAPUSKAN RUAM-RUAM GATAL ]
.

Assalamualaikum. Nama saya Haziq. Saya berkerja sebagai pereka grafik di sebuah syarikat swasta di Shah Alam dan kini menetap di Subang bersama isteri saya.
.
Saya ingin bercerita mengenai kisah saya menggunakan produk Shaklee iaitu Herbal Blend. Pada bulan lepas, ketika bercuti di kampung, saya dan abang pergi memancing ‘jenggo’ atau udang galah dengan menaiki bot.
.
Bila dah naik bot ni faham-faham lah, kena lah turun naik sauh kalau tak bot kita akan hanyut dibawa arus sungai. Saya ditugaskan menjaga sauh manakala abang pula sebagai ‘driver’ bot. Ini menyebabkan tangan dan keseluruhan badan saya basah lenjun setiap kali kami nak bertukar lubuk.
.
Pada mulanya saya tak jangka akan berlaku apa-apa pada tangan saya. Tapi setelah seharian memancing, tangan saya mula dijangkiti bintik-bintik ruam yang berair dan gatal.
.
Apabila pulang ke rumah, selepas mandi dan mencuci tangan, ruam-ruam di tangan tidak juga hilang malahan semakin gatal dan pedih. Isteri saya menyarankan saya menggunakan Herbal Blend untuk menghapuskan ruam-ruam tersebut. Saya tanpa ragu-ragu terus menyapu Herbal Blend pada tangan saya kerana saya sendiri pernah mengedit dan membaca ribuan testimoni power produk-produk Shaklee melalui Buku Himpunan Testimoni Supermom Shaklee Story yang pertama.
.
Setelah 2 hari menggunakan Herbal Blend, ruam-ruam di tangan saya terus mengecut dan mengering. Alhamdulillah, terima kasih Shaklee
===================================
===================================
Berminat?
Cik azza
1. Facebook : Sutera azyra
2. Email : azl1za@yahoo.com
3. SMS / Whatsapp : 01132045363

** COD area : Bukit Mertajam,Bukit Minyak,Seberang Perai,Bandar Perai
Bergantung kepada keadaan.
** Pos Laju ke SELURUH MALAYSIA **

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

PERLU KE UJIAN PAP SMEAR UNTUK WANITA ? ATAU SAJA UNTUK MENAKUTKAN.

TANDA BATU MERIYAN JATUH-CIK AZZA POT PET.

RAWAT DEMAM DENGGI-CIK AZZA POT PET.