BERAT BADAN SUSAH TURUN KENAPA? CIK AZZA POT PET

Cik azza tak pernah menafikan setiap wanita ingin memiliki tubuh badan yang langsing ataupun potongan badan yang menarik adalah menjadi idaman dan dambaan ,Malah bagi mereka keyakinan diri sentiasa akan meningkat apabila berhadapan dengan khalayak ramai,So tidak hairanlah jika sesetengah daripada mereka sanggup berhabis ribuaan ringgit semata-mata untuk tampak menarik dan menawan dihadapan semua orang .Namun disebalik keghairahan mereka memiliki berat badan yang ideal timbul perbagai keluhan malah ada juga yang berputus  asa apabila usaha mereka selama ini tidak membuahkan hasil kira macam tak jadi la kan.





Jangan salahkan suppliment atau orang lain,cuba fikir dan tanya diri sendiri dimana salah kita?kenapa berat badan kita susah turun?

  • PENGAMBILAN AIR SODA
  • Bila sebut je air soda semua orang sinonim dengan minuman ini tapi tahu tak minuman nie mengandungi gula yang banyak.Dalam segelas minuman air soda ada sebanyak 65kalori banyakkan, Tapi jangan lupa kalori nie tak akan menyebabkan anda kenyang pun.

  • KURANG TIDUR.
  • Percaya tak apabila kita tidur kurang dari 5 jam sehari semua ini akan mempengaruhi minda kita dan sekaligus akan mengawal keinginan untuk makan,Jadi semakin sikit masa anda tidur semakin banyak masa anda makan..Ye la kan asyik berjaga je mulut asyik nak makan je la..betul kan?

  • TIDAK SARAPAN
  • Tahu tak orang yang melambatkan sarapan berisiko 4 kali ganda lebih tinggi dari mereka yang mengambil sarapan untuk mendapat penyakit obesiti,dengan melambatkan dan membiarkan perut kosong pada waktu pagi akan melambatkan metabolisma badan dan menahan rasa lapar dan sekaligus menyebabkan kita akan makan banyk bila waktu tengah hari.


  • MALAS BERSENAM
  • Walaupun dah mengurangkan makanan konon diet la.hihihi tetapi pinggang masih tak kecil jugak masih berlemak apa kata tambah dengan senaman.Badan akan lebih berisi apabila anda malas bersenam.Banyak video senaman yang mudah anda laukukan dirumah yang terdapat di youtube.

  • MAKAN LEWAT MALAM
  • Seseorang yang makan selepas jam 8 malam akan mendapat lebih banyak kalori.Jadi jika keinginan anda untuk makan malam membuak-buak ,carilah makanan yang terdapat serta mempunyai kandungan gula dan lemak yang rendah.Seperti susu rendah lemak,air masak,buah buahan ke ataupun roti oatmeal.


Kalau la semua perkongsian yang cik azza bagi tak berkesan apa kata kita cuba cara lain pulak tau tak apa itu..DETOX BADAN.

ALAMAK KENA DETOX DULU KE SEBELUM TURUNKAN BERAT BADAN?

Betul la detok dan diet akan berkesan tanpa perlu berlapar sepanjang hari,atau bukan dengan meminum air detok sahaja sepanjang hari kan.

Jom kita detok sama-sama nak sebelum raya tahun nie..opppsss satu lagi nanti bila dah sampai bulan ramadan ia adalah waktu yang paling terbaik untuk detox ramadan+detok berkesan.

Dalam kata lain cik azza nak bagitahu nie kita kena la KONSISTEN .Nak turunkan berat badan bukan mudah,kalau asyik bercakap je memang la senang.Ingat cakap hari nie esok kurus ke?kena serius kena ulang,ulang,ulang dan ulang lagi .Contoh kalau susah minum air sebanyak 3-4 litersehari..
Kalau tak boleh cuba dulu sehari start 500ml,lepas tu 1liter lepas tu up lagi dari hari kehari insyallah sampai target yang kita nak.

Suppliment yang dicadangkan dalam pengambilan bersama-sama.







  • Nak tanya apa??Konsultasi?dan order Vitamin jom Hubungi cik azza
  • SMS/Whatsapp 01132045363
  • Facebook/Page : https://www.facebook.com/Dunia-cantik.
  • Cik azza akan sediakan konsultasi percuma jika membuat pembelian melalui cik azza
  • Atau boleh mengunakan ID - 1217675 untuk buat pembelian terus di branch berdekatan anda.



Comments

Popular posts from this blog

PERLU KE UJIAN PAP SMEAR UNTUK WANITA ? ATAU SAJA UNTUK MENAKUTKAN.

TANDA BATU MERIYAN JATUH-CIK AZZA POT PET.

RAWAT DEMAM DENGGI-CIK AZZA POT PET.